Etykiety

Projekty (7) różne (2)

środa, 12 marca 2014

"Wsi spokojna, wsi wesoła "...

Mój projekt inżynierski, który dotyczył zagospodarowania terenu wokół  budynku folwarcznego występującego na terenie jednej się z wielkoposkich wsi, różnił się od dotychczasowych projektów wykonywanych na studiach. Projekty te zazwyczaj dotyczyły przestrzeni miejskiej, dlatego też zmierzenie się z problemem występującym na wsi, było dla mnie czymś nowym i niezwykle fascynującym! :) Jako, że przestrzenie miejskie projektowałam najczęsciej  w sposób minimalistyczny i nowoczesny, musiałam wczuć się w sielski klimat "mojego" folwarku.


Miejsce to, oprócz wprowadzenia zieleni, wymagało zaprojektowania nowej nawierzchni, a także ujednolicenia elewacji.

Strefa "wejścia do budynku"


Strefa "ogródków prywatnych"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz