Etykiety

Projekty (7) różne (2)

niedziela, 23 marca 2014

Twórcze kartki... :)

Moja  siostrzyczka, która zajmuje się wykonywaniem kartek okolicznościowych, poprosiła mnie o pomoc w zrobieniu rysunków, które mogłaby umieścić na kilku z nich. Jako, że kartki były na specjalne zamówienie, a ich motywem przewodnim miały być LAWENDY, od razu zabrałam się do działania! :))


Poniżej przedstawiam efekt naszej wspólnej pracy ! :))

Zachecam również do oglądania pozostałych, WSPANIAŁYCH prac mojej siostry, które znajdziecie na stronie: www.myscrappinglife81.blogspot.com  



Oto efekt końcowy :)


Do wykonania powyższych kartek niezbędne były...

Odpowiednie materiały i ogromny talent mojej siostry, oraz...




nieco mojej inwencji twórczej ;)




Już niedługo pokaże kolejne kartki z motywem kwiatowym mojego autorstwa! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz